SENDU itu rinduuu ~

assalamualaikum , petang '',

dah lama aku tak hapdate sal si monmon aku. such a long journey we had through over it ~
sejak datang sabah, alhamdulillah selama 2bulan ni setiap malam xmiss we on the phone. i m u seriusly.
entah sampai bila nak berterusan berjauhan macam ni -.-

terkenang masa bersama.
dia seorang lelaki yang kasar,
main cakap ikot suka xfikir perasaan orang lain.
tapi,
kami kontra.
macam dah serupa bila berdua.
dia kasar tapi lembut di dalam.
aku faham.sangat memahami diaaa :)

sekali pernah merajuk xfikir apa-apa.
sanggup menangis di ceruk dapur.
menggetap bibir.
tersedu-sedan sendirian.
dia datang pujuk :)

pernah lapar 2-3 pagi.
berduaan menggigil kesejukan.
menunggang motor secomel aku :)
berpeleseran di MCD 
hanya membeli small nugget 
itu semua kemanjaan aku.
dia turutkan aje :)

ohh seriusly aku sangat RINDU

tapi apakan daya sekarang ada lautan memisahkan kami. susah nak cakap bila kita tidak berdepan. 
hanya dari kejauhan, semoga hati kita masih tetap bersama sayang .
aminnn ~

**pic sengaja sebab sekarang musim DURIAN . hihi


sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment