EX itu bukan best pon..

assalamualaikum , malam :D

harini kita cuba express feeling macamana erk . okay malam nie aku di selubungi kemarahan , amarah dan dendam . tp, mak cakap xbaik berperasaan camtu dekat orang, mak ajar supaya berfikir baik dekat orang lain . positif ain positif !

korang pernah ada ex? kalau ada angkat tangan! oke walau sesiapa pon ex korang, jangan marah lebih sebab dulu ex laa teman gelak ketawa kan ? slap ur face ! tapi aku ? aku mungkin baik haty. apa ex aku buruk-buruk kan sal aku, aku still unblock dia. dia still dengan bebas boleh tengok fb aku, blog aku :) baik tak haty aku ?!
tapi see what die buat belakang aku? dia buruk-buruk kan aku . said im a gold digger ? what the ! so korang rasa patot ke tak aku express feeling tak baik malam niew ?!

dia pernah jadi teman yang olahkan aku apa erti hidup. walaupon seriusly aku bosan sebenarnya, tapi di sebabkan aku fikir aku nak try go on dengan dia time tu, aku ikotkan jelaaa..then xsangka sekarang baru dia said , aku sebenarnya bukan taste dia ? haha lucu gila sangat ! look at mirror men !

with ur kunno style, im still can accept sebab aku sangat fikir aku nak go on dengan kau time tu. then lama-lama makin sakit pulak hati aku bila aku ikotkan, seriusly memang rupanya kita bukan berjodoh ! aku je yang bodoh sebab terlalu menjaga haty kau annn ?!! go to hell !

take note men , u have ur own life . jangan ganggu aku and my life  even thou kita kau boleh nak cakap still kawan, tapi aku tak rasa macam tu. keep my word . swallow it ! im not gold digger ! i can make my own money . 
subhanallah :) Allah , ampunkan dosa aku....
sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment