redha mungkin?

malam
hai semua..
ape pendapat korang tentang laman sesawang ?juz give ur opinion.
aku gadis biasa jer macam korang. life seharian aku x sehebat dan seceria korang pon aku rase. semuanya terlalu simple dan xketerlaluan lau aku nak cakap, aku bosan dengan life aku seharian kat umah.

law korang ade someone yang korang betol2 sayang, aku ase maybe korang akan rasai ape aku rasa. bukan senang aku nak dapatka keadaan dan suasana tu. pernah aku dapat status "in a relationship" tu tapi sekejap jer..hmm aku xluahkan dekat sini untuk ekspress kan mood aku cuma aku rasa jiwa aku terkilan sebab hubungan yang terbina kan ikhlas dan suci. bila kita dalam sesuatu hubungan bukan kah kita perlu buktikan dekat semua orang yang kita tidak main-main dan bersungguh2 nak dapatkan sesuatu tu?

kalau sesiapa pernah rasai apa yang aku rasa. aku faham perasaan korang...
tai nasihat aku, banyak kan lah bersabar. percaya pada qada dan qadar yang Allah dah tetapkan untuk kita. bila kita kecewa mungkin jalan yang terbaik dalah kita tidak cepat melatah. kiat slow talk and xsalah kita ekspress perasaan cuma berhati2 mngeluarkan kata2 dan hargai lah pasangan anda. jika dia benar jodoh kita walau apa jua keadaan pon dia akan tetap jadi milik kita :)

oleh itu , tingkat kan kesabaran anda dan penuhkan jiw anda dengan iman =)
sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment