dreams on

assalamualaikum
lets get moving with our stale dreams ;)
hope u will love , biy ~








kita dah decide tema is modern classic so i guess this is the best mode i can survey or u dear . insyaallah jika di izinkan Allah semoga segalanya baik-baik saja dan kita akan mendapatkan apa yang kita nak dan impikan :)
*sinar selepas hujan sentiasa lebih baik dan lebih bermakna !

hai. aku mugkin bukan yang terbaik untuk mencatur segala yang ada dalam kotak fikiran aku saat ini tapi aku sentiasa mahu menjadi yang terbaik. hari ini hidup aku biasa-biasa dan dah jadi luar biasa kalau bukan biasa-biasa jer . hehehe :D

alhamdulillah aku bahagia dan menuju ke arah kebahagiaan walaupon aku kadang kala jatuh dan menangisi takdir yang bukan aku nak, tapi percaya lah kekuatan utama aku adalah kelemahan itu sendiri sebab tiap kali aku berfikir yang tidak elok dan down sangat2 , aku tengok cermin lama-lama dan talk to my self . i am what i am so just apreciate it and move on for better life !

insyaallah jugak dalam masa terdekat atau pon xboleh nak janji , aku akan dapat khabar berita penempatan jawatan U29 aku ni ! sungguh aku teruja nak jadi a part of goverment service. walaupon susah aku nak tipu yang aku ni xsuke ikot ape goverment suruh especially low in jalan raya . HAHA

selepas MA , PHARMACIST and JM dapat penempatan diorang , aku jadi kaget . aku belum buat uniform macam half of my besties yang dah siapkan sama laram dengan baju raya dey-oul . tapi aku baru minggu ni terhegeh pegi buat and hasilnya mungkin lagi 2 weeks i guess .
teruja...sampai xboleh nak fikir ape aku akan buat nanti masa orentasi :|

untuk hilangkan stress aku yang memang memang suke stress kan diri sendiri , aku buat hobi baru . aku create my own hobi . cactus is my bestfrend now !
kebetulan pulak , baru 2 hari jejak rumput kat luar rumah , ada meowww manja mintak bagi makanan free . aku adore dengan meoww . so aku pikat dia dengan kepala ikan ! hamik kau , dia muntah cekik insang ikan . sian die . tapi tula hobi aku 2 hari ni :) bubu her name ! dia tengah bunting . warna kelabu . peel utama dia , dia xsuka kotor . setiap masa dia akan jilat bulu dia supaya nampak teratur . bila aku nak sikat xnak pulak ....ergh !

i think itu je untuk masa ni , hope korang yang baca akan dirahmati oleh ke-Agungan Allah SWT :) semoga senyuman menjadi teman baik kita *


sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment