bad nightmare :''(

hai assalamualaikum :)
mimpi mungkin sesetengah orang akan cakap ia hanya mainan tidor kan, tapi aku membesar dan di tiup di sebelah telinga aku ni untuk percaya bahawa mimpi kadang-kadang mungkin sebagai petanda . betol ke ? aku pun mushkil. tapi aku tak berani nak cerita dekat siapa2 pon pasal mimpi lagi2 ia bad kot .  

so aku suggest kat diri aku sebelum tidur baca 3 kul dan ambil wuduk . berkesan. tapi hanya sementara je. lepas a few days mimpi tu ganggu aku lagi. aku belajar jugak pasal psy disorder . tapi thanks God sebab aku tak dengar apa2 suara kat tepi telinga . cuma aku mimpi si kekasih di tembak dan tangan aku bergelut dengan darah yang banyakkkkkkkkkk ~

kalau kalian di situasi aku ape akan kalian buat?

aku cuma boleh bawak wuduk dan zikir sebelum tidur. aku tak reply semua meseg kawan2 yang selalu aku meseg. aku rasa aku di ganggu, tapi hakikatnya gangguan tu tak pernah ada. semua tu cuma a dreaammm :|

kekasih promise dia akan jaga diri tp ianya berat ! aku masih risau melampau , kol lebih 10x dalam sehari dan meseg yang lastly akan wish take care or stay safe . mulut aku terkumat kamit membaca ayat kursi dan macam2 lagi.

adakah aku tidak ikhlas dan sebab itu aku rasa aku di ganggu? ya Allah, ia cuma mimpi dan tolonglah aku pohon minta syaitan ni jangan mengganggu aku dan usirlah dia dr kehidupan seharian aku. sungguh aku mahu menjadi sang perwira sebelum bertempur. it just a dreammmm but macam real and aku ingat sebutir2 . ia menyakitkan :(

plisss : stay safe dear haripuddin , ily
sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment