putus harap

assalamualaikum
aku sudah tak punya apa-apa untuk tujukan kat kau.
aku suda berputus harap untuk menjadi si dia yang setia pada kau. bukan hanya si dia itu malah aku sudah putus harap untuk hidup pun.
dimana lagi aku mahu mencerca sisa hidup aku yang cukup kotor ni ya Allah.
aku sudah terbaki dengan rasa hina dan air mata bila dia yang aku sanjung kini sudah melempaskan aku pergi..
siapa lagi yang mahu memipin tangan aku , menyuap makanan kemulut aku dan memeluk aku erat bila aku kesejukan? semua ini hanya mimpi ngeri.

tangisan aku adalah zarah halus yang xlayak jatuh ke bumi pon. aku jijik untuk di terima oleh kawan2 aku sendiri. aku bukan mcm kalian, aku sudah jauh melebarkan sayap aku...
kalian jgn la jd mcm aku. insafi diri....

kekalutan aku sudah tak bergema. seraknya suara aku dan ketandusan tidur malam ku dah tak da siapa nak peduli. biarkan aja aku begini di hurung semut mungkin esok lusa aku mati seperti bangkai kelekatu.mungkin itu lebih baik untuk kamu...
siapa aku untuk memohon seikhlas maaf dr zahir ke batin dari kamu sedangkan aku di kutip kamu di tepian itu..aku sedar akan diriku..sentiasa sedar dan menyedarkan diri ini setiap kali kau suruh aku berubah..aku lakukan semua ni demi kau dan cinta kita...

kau pernah nyah kan aku pergi.aku juga sudah pergi tapi mengapa kau berjanji untuk kembali jika ini yang kau lukiskan untuk aku? mana janji yang kau mahu membahgiakan aku?
selama ini aku setia di sisi walau kita di landa anasir, aku yang teguh memegang erat jarimu memelukmu di dalam sejuk melamparkan kata2 semangat untuk kamu teruskan hidup...
tp semudah ini...semuanya ini hnya mimpi ngeri....ya mimpi ngeri.......

biarkanlah aku sendiri..biarlah jasadku menikam diri..memakan sisa cinta kita...bukan untuk sesiapa tapi ihsan dr aku sendiri..aku tidak pernah sakit hati selama ini sedangkan aku sendiri di timpa batu besar..aku setia mengatakan pd hatiku yg kau tetap adalah milikku....
mungkin tidak di sini..kau erlu bahagia...walupon tiada aku di sisi....

izinkan aku pergi dulu....
sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment