YA Rabbi....

setiap hari detik saat , aku tinggal kan pesanan dekat inbox meseg ko 
aku cuma berharap semua ni mimpi budak2 bila bangun tidur aku boleh delak and terus capai handset dail no ko mcm selalu tapi..harini and mungkin esok lagi kita sudah masing2 ada hala tuju yang berbeda =.=

Allah hantar kan satu angel untuk jaga aku . sejak angel tu datang hari aku berseri2 macam bunga kembang di waktu pagi . aku pasti senyuman aku lah paling menawan waktu tu :)
setiap apa yang angel tu suruh aku buat aku pura2 buat sebab nak jaga hati dia . tp mula2 jer macam tu, bila dah lama2 aku jadi kan semua yang angel tu suruh as part of me . alhamdulillah sampai sekarang aku sujud di tika sejadah ini .

setiap pagi selama 3 tahun tak pernah sekali aku miss meseg wish selamat pagi . i know it u will angry when i miss dat when u awake . tapi sejak akhir2 ni selamat dah kita berjumpa untuk 2012 ni yang bakal berakhir , angel tu macam selalu nak marah2. aku fikir tak habis2 , aku wat salah teruk sangat ke sampai macam ni sekali aku sakit hati ?
dia lemas ke dengan aku and sikap2 aku ? aku sangat fikirkan satu jer , adakah kesakitan yang di dapat sebab sakit hati dengan aku tu besar dr sakit hati aku dia wat aku macam ni ?
hm soalan2 ni wat kan aku migrain berhari2.

bermalam2 aku fikir sampai betol2 aku kena sumpah kena insomnia ni , fikirkan adakah aku layak untuk angel tu? sedangkan aku pernah berbuat jahat sebelom ni. adakah aku kena terima balasan sakit hati ni sekarang sebab aku dah banyak sakitkan hati orang? seriusly aku takot kalau aku kehilangan dia. sebab 3 tahun ni aku berkepit dengan dia cukuplah hanya dia yang mengajar aku serba serbi tentang segala. aku dah tak perlukan sesiapa selain NYA 

masyaAllah , aku berdosa mungkin dengan orang2 yang pernah aku sakiti sebab tu akhirnya ni aku dapat sakit hati ini? ya Allah ampuni segala dosa2 ku Allah :(



sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment