raya dengan cinta

assalamualaikum selamat petang korang and still mood raya so aku wish happy hari raya ke-5

harini nak cerita bout semalam sehari suntuk rasa bahagia :) oke dah boleh sama-sama senyum membabi buta dengan aku sampai ketelinga . cewaaah :D
orang cakap cinta itu buta tapi nasib baik la aku tak buta lagi. mau dia p cari orang lain 

semalam cinta datang dengan mumi and dedi . tiba dekat umah aku jam1 petang . alhamdulillah sampai jugak la cinta nak sangat beraya dengan aku and lebiy teat nak menatap muka kerinduan dia si manis aku . ceeet tolong jangan geli geleman :p
nasib datang xde sapa dekat umah, boleh la dorang membontang tengok tivi HAHA . oke lagak tak malu dorang tu wat kan aku senang sebab tak payah nak malu buat jele mcm rumah sendiri kan :)
then makayah balik, salam-salam and kitorang pon chow-chin-chow laaa ~

sampai teluk batik nasib la tak hujan . hari pon sangat la mengizinkan :) terima kasih Tuhan sebab berkati hari indah cinta nak ceriakan aku . so ape lagi sesampai jer dekat sana cinta dengan dedi terus terjun macam batak sangat tak pernah jumpo aer HAHA . tapi memang best sebab udara sejuk , angin sepoi-sepoi bahasa tapi air dia panas . oMG macam tidak percaya di beri kenikmatan macam tu sekali . trima kasih lagi sekali Tuhan :)

part paling best , dorang bertiga naik donat tu . HAHA sori aku gelak dulu sebab lucu sangat . aku tak naik sebab lei naik 3 person jer cehh aku wat2 la xnak padahal nak . takpela beralah la sebab dorang kan baru je dtg sini . tapi sekali hamik kau , bertapa aku bersyukur aku tak naik sebab........dorang macam dah lembik habis macam mangsa kebulur kat afghanistan jer aku tengok. lembik terus lepas naik benda tuh . cinta lagi la , smpai tercampak ke laut . walaupon kesian sebab extrem sangat abang bot tu campak laki aku tapi sumpah kelakar :D padah naik donat ! p/s: kalo korang xkuat and lemah jantung baik jangan naik !

balik tu berborak sakan macam apa ja . singgah kedai makan ha da macam pirana kau ! makan kalau boleh nak dengan pinggan2 sekali . punya la lapar gila HAHA :)
btw seronok hepi terharu and sedih jumpa cinta . mulai saat ni aku tau aku akan dapat jumpa cinta cuma sebulan sekali jer . itu pon atas kekelentongan aku yang selalu xmenjadi .
oh my Lord , harap-harap kami ada jodoh . amin ! korang pon tolong la amin kan :)

p/s: salam lebaran semua :)
sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment