aidilfitri 2012

assalamualaikum dan selamat hari raya aidilfitri  :)

untuk pertama nak inform sini bahawa jiwa kacau aku dah bertukar ceria . sempena hari baik ni kitorang decide nak bermaafan dan mengalah dengan perasaan dan ego sendiri . insyaallah benar laa kata orang kalau kita menjalin hubungan ni bila dah serius dan jauh macam ni , kita di uji macam mana pon kita tetap akan bersama :) betol la , tak tipu and dah percaya !

so malam raya kami dah bermaafan cuma..masih belom di beri kesempatan nak berbaju sedondon beramah mesra menciom tangan meminta ampun maaf.

harini dah masuk 3rd of aidilfitri and semalam aku and some of my beloved bff habiskan sehari suntuk enjoy our sweet time after our long journey 1 yers xbersua . kangen bangat ! tapi xsangka semalam we ol had fn yang sangat2 !
sayang korang sangat2 elly,liza,jaja and helmi . 



liza.aen.elly.jaja

kitorang taw kitorang sweer macam candy pop tapi sokay la korang tak perlu jeles sebab kitorang xsombong punya . hehe
diorang adalah besties aku since aku darjah 1 lagi. actually ada lagi 2org xde suri and sue tapi sbb2 tertentu dorang tak dapat join. nilah kawan aku masa aku hingus meleleh lagi tapi see sekarang bila dah besar dah vogue giler :D
liza dah kerja , walaupon juz kerani cabuk tp die ada good experience dalam volleyball , wakil negeri kot dulu :)
elly still xhabis study kat uitm . nak g practical dah bln9 nie so dats mean die xlame dah tahun depan dah lei beratur mintak duet raya haha :)
jaja pulak wat masa nie kerja office je kt damansara . since die xapply mana2 lagi tok application nurse dia tuh :)
harap2 la semua kita dapat berhubung lagi macam semalam punya fun , aku sayang korang ketat-ketat sebab kita semua since dah 10 tahun kawan aku rasa xsala nak tambah 2/3 dekad lagi kan :) aku tahu korang pon sayang jugak dekat aku kan :D

oke la so far raya aku tak se best raya korang kot sebab selain masa aku dengan member2 aku tak banyak sangat luang masa dengan famili since famili aku fobia lagi nak jalan jauh2. so korang taw sendiri la aku banyak bukak mata tengok siaran best kat tivi astro neh . untong astro ada cust macam aku, setia depan tivi :) HAHA 


aen.pana.mito.eyka


yang lain tentang raya yang aku sangat suka , tahun ni semua rumah aku g ada laksa . thanx korang sebab sediakan makanan kegemaran aku :)
oh ye wani kawan aku tah taktaw nak meragkap kawan baik ke atau ape , die di sunting kumbang semalam . actually aku tak ambil port sangat , tapi aku doakan jugak laa moga-moga dia bahagia . aminn :)

oke habis bab raya sampai la raya ketiga ni . belom lagi nak update raya sebelah sana lagi dengan mr cinta . doakan yg baik-baik belaka :) amin...

sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment