luka

hai , aku badmood tapi taktaw dekat mane lagi aku nak express . i guess ni jer tempat aku leh luah since xramai orang taw :'(

mr e ..
kalau saya terangkan dlm ni pon awak rasa awak nak baca ker ? erm xpala saya xrugi pape asalkan saya meluahkan . saya tak boleh pendam kan sebab jwa saya ni bukan mcm org lain , ia terlalu sensitif sampai saya sendiri xboleh nak kawal . so mungkin kali ni saya meluahkan awak xkisah.

saya mintak maaf harini mungkin lagak ego saya tinggi sebab awak memag tak suka benda tu tapi saya buat jugak . sebenarnya saya cuma mahu nasihatkan dia atas kedegilan dia . saya kenal famili dia n mak dia sndiri mengakui betapa degilnya dia mcm saya. dia sakit , dia mungkin tak lama :( saya ikotka semua apa awak suruh tentang dia sebelom ni sbb saya tahu awak memang xsuka dia . walaupon saya xtaw kenapa dengan terperinci tapi saya tahu betapa awak benci dia.

saya tak pernah jumpa dia mungkin dah 3 tahun mungkin juga dia dah tukar no fone or ape2 keadaan dia saya xambil peduli dah sekian lama sebab dah nak 3 tahun saya setia d sisi awak , kalau la awak perasan semua tuh . bukan saya nak terangkan ape2 dekat sini cuma saya terkedu awak tulis "g mati" tu.. saya terguris . saya sedih sangat...

awak taw kenapa? salah saya bukan nya saya keluar dating dengan dia yang memang awak akan cemburu . saya cuma zahirkan ape yang saya rasa untuk nasihatkan dia sebab saya rasa mungkin dia akan dengar cakap saya , tapi buang masa juga . dia taktau nak syg diri sndiri pon. so saya decide tok doakan dia di tangkap polis jer law dia msih bergelumang dengan najis dadah tu . 

saya tegaskan dekat sini , saya boleh 'pergi' kalau awak benar2 nak saya pergi .. saya pon ada harga diri , saya xbuat salah yang besar sampai awak nak guris hati saya mcm tu . pernah ke saya cakap perkataan tuh dengan awak ? kalau ada mesti tu saya dah kena rasuk sebab saya yang tengah taip ni sedalam-dalamnya sayang dekat awak .

saya taw awak terluka , saya pon terluka . saya taw awak sayang saya sebab tu awak marah .
saya minta maaf ... saya xboleh meseg awak , kol awak sebab saya xnak awak perlekehkan perasaan saya.. saya menerima semua kekurangan awak membabi buta walaupon awak wat salah besar . tu semua sebab sayangnya saya dekat awak tapi kalini saya tak rasa salah saya besar macam salah awak kat saya dulu tu . saya bukan mengungkit cuma saya nak awak faham perasaan saya dan apa yang saya lalui selama ni . saya menerima kisah lalu awak walupon ia pahit. saya ambil masa yg lama tok simpan dorang dlm sejarah kita . saya mengaku saya benci dengar nama dorang , tp saya mampu buat apa , dorg pernah d sisi awak sebelom saya .. tanpa dorang saya xkan jumpa awak pon skrg niew . 

saya masih saya yang sangat sayangkan awak dan janji saya masih sama , saya setia d sisi awak . bila hati awk dah reda saya harap awak cari saya sbb saya aka rindu awak walau seminit pon ;"( hati saya tetap milik awak .



sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment