hari kedua

assalamualaikum.
entah apa yang nak di loret dalam niew kot , hati hari ni masih sama masih beku masih bersarang tapi nak wat macamana , kata mumy sabar laa...oke aku sabar , aku kukuhkan solat aku , cuba tidak menangis selepas solat dan perbanyak kan tidur untuk lupakan masalah niew .

tapi masalah tidur makin menjadi . mungkin semalam aku tertidur tapi awal jam5 dah bangun and bertelingkuh tepi katil kenangkan kamu . ah , air mata aku bukan untuk kau la masalah !
aku harus kuat untuk teruskan hidup. yes i am!

buat masa ni better kalau aku lap muka and pandang cermin dalam2 . move on girl , move on !
not everybody can live like what u get now . what i mean , i have beautiful family yang always support aku . always here for me even aku la anak paling degil yang diorang pernah ada . i have my bad and temper time include todays tapi mak always diam kan diri and said to me " just leave it and move on!"

aduhai la hati , kenapa la kau bermain dengan aku sampai macam ni sekali kan . sekarang ni jujurnya aku dah tak tahu apa sebenarnya ada dalam ni , aku marah aku nak menjerit aku nak maki2 semua orang yang ada sebelah aku , tapi untuk apa dan sebagai apa ganjarannya ?
semuanya hanya sementara, insyaallah .

kawan terbaik yang aku ada sekarang , pijan and sha . others aku xmampu nak express lebih2 sangat . biar jela aku simpan sendiri what had happened . aku kuat aku kuat . insyaallah apsti ada jalan - maher zain oasis chanel :3

p/s : i miss u :(
sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment