lewat malam dah woi !

Korang , tak boleh tidur la . entah kenapa pulak ni , mata segar semacam je . perut pulak meragam sebab PMS . sabar jela .

oh ya , teruja tak tengok blog aku dah baru ? HAHA 2jam buat ni taw ! sebab tula mata segar ugar semacam jer ni sume sebab nak siap kan die la ni .
esok dah boleh post hasil manik kat baju kurung pulak . malam-malam ni adik dah tidur , kang lau nak snap pic malam buta kang lain plak yang aku snap kan . so esok jelah oke :)

cinta tak balik lagi mungkin . lelaki pon rajin bergosip ke ? aiyo tak tahu !:D

esok ada banyak sangat kerja nak di siapkan . tinggal seminggu terakhir nak Syawal ni , macam-macam orang post pasal 10 hari terakhir ramadhan . memang nak kumpul segala pahala yang di tadah tapi alamak dah PMS so macamane? hmm kecewa . tapi ruma dah clear . dah tak serabut macam tongkang pecah dah . semua dah rapi n kemas . semangat raya mak aku dah datang , sekali habis kedai perabut die nak tinjau . habis pening kepala bapak aku , lepas tu aku akan jadi mangsa kena pilih kan untuk die *_*

sebagai anak , aku ikot kan aja la . janji mereka hepi , aku pon hepi . raya tahun ni insyaallah harap-harap baik-baik aja. *tema kita kelabu comel ! hihi..

oke nak tidur la , kena paksa mata . kalau tak 2-3 hari pon leh bertahan mata ni , yelah aku tuan die . law die xnak tidur , aku yang susah . 
esok belajar memandu before test JPJ . cuak oke !
bai wasalammm :)
sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment