cerita bahagia orang lagi

assalamualaikum dan salam 1 malaysia . bodo skema !
tadi belajar memandu sangat releven , dah boleh terjah lori main acah-acah . hehe berlagak la ko neh , kena langgar larik taw la . HAHA
overall semua berjalan lancar . sepatutnya 2 hari sebelum isnin ni belajar , tapi pakcik kata..
   
   "dah boleh dah ni . tak perlu lah dua hari . doa je oke ."

aku senyum kambing memandu dari AMSI sampai la balik rumah . pakcik boleh stedy tidur kat sebelah aku . bangga !


balik je rumah punya la mak ai mengantuk . tapi nampak je baju raya adik yang duk panggil-panggil aku sidai je kat tepi nun , aku jadi segar balik . cetttt..so dengan semangatnya boleh bersila mengait baju bertampal manik comel . baju aku dah siap semalam so harini turn dia la pulak kan :) unfair kalau aku wat sendiri jer , nanti dia jeles masalah pulak la kan . so sebagai kakak yag bertanggungjawab aku buat kan jugak la untuk ko adik . lagi cantik dari aku pulak nohh ~


petang nye tidur dengan lena . bangun sempat FB by mobile , senyum kambing lagi dalam mamai tengok DP kekasih . haha jambu :D tolong la delete , ye pic tuh memang comel tapi awak taw tak ia menyakitkan saya . bukan sebab sifat jeles saya ni tapi sebab masa pic tu di ambil :(

angan-angan nak g melawat ipoh esok , shopping mungkin . tengok la macamana . adik punya hal sama nak beli baju raya . oke bai asalam.

sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment