OMG monmons bikin suprise !

assalamualaikum , selamat malam :)

rasa mcm dah  setahaun tak update blog usang niew . xsangka wujud lagi rupanya . hihi . if ade orang nak baca , TQ :) aya sangat benda jadi dalam 2 months niew . kita story satu2 k ><

1st . valentine day haritu encik kekasih ada datang melawat saya . bahagia nya rasa >< ( mood gatal !) haha . 9days saya mintak cuti dengan sister nasib la sister bagi . walaupon saya kena panggil kerja sebab disaster tapi saya tak peduli . saya tetap sambung cuti . haha :P
- nanti baru saya update pic ya . semua still dalam fone . malasa nak transer .

banyak sangat tempat pegi. rasa mcam the all part of sabah ni kami dah jejak . tapi kecewa sikit la sebab xdapat nak daki gunung kinabalu. timing tak kena plak. hujan :( but monmon said its okay sebab kitorang tetap dapat snap pic dengan background gunung kinabalu . im proud to be Malayasian . cewah :p then kitorang sempat la menjelajah pulau manukan as plan . sofar tak boleh nak stay sana sebab all the villa was very "cheap" haha . so kami just scuba and mandi manda jela . banyak masa kami lepak dekat Tnjung Lipat sebab monmon dah lama murtad Sabah kan , so i decide bawak dea mentekedarah puas2 dulu sebelom dea jejak KL balik . sofar monmon  memang terlebih dr puas hati . nasib ada saya kan , kalau tak mesti monmon still xbalik kampung halaman . hehe

2nd. actually monmon datang melawat bersebab . monmon lamar for engagae :) (mule-mule buat muke biasa tp dlm haty OMG !) monmon purpose pakai cincin stainless steel . haprak ! haha tp dah lama tunggu hadiah niew . walaupon xmahal mana tp saya hargai sangat . cuma belom officially la. insyaallah in JUNE will berlangsung the real majlis . hope so dengan izin Allah SWT :)

3rd. after monmon purpose terpaksa beranikan diri bagitaw ma and ayah . adela sikit kekecohan tp alhamdulillah ayah lebih kenal anak manja dia niew :) he accept and sekarang ni ayah pula yang paling tidak sabar (based on moms said ) hehe . now semua still on progress .
saya masih di sabah . in a few months baru nak balik semenanjung and prepair all the things :)
cuaaaaaaaaaaaaaaaaaak !!

4th . saya masih belom tetap hati nak pilih mana rekaan terbaik for my e-day pelamin . guess what , saya masih tak bayangkan apa-apa :p cuma ada design baju and monmons baju melayu ja . saya teringin nak wat candy table as lilys suggest tapi saya belom pon lagi kira-kira untuk all the sweet and candy . hihi (what a fairytale . haha )

5th, mummy orang paling kecoh . everyday akan kol and said "dah buat baju belom ?" haha mummy buat saya lagi cuakkkkkkkk ! 

i guess tu je buat masa niew. i need some space untuk prepair ape yang patot.walaupon mummy cakp biar je smua buat kat semenanjung saya tetap mahu survey semua barang2 dekat sini. tak rugi kan berlebihan dari berkurang :p

doakan all akan berjalan lancar . eh , kalau kenal jempotla datang rumah . hihi
sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment