besties wedd :)

assalamualaikum cinta sekalian :)

dah hampir 3 month stay sabah . life kerja kerja and kerja sokmo .
tapi okey sangat kat sini. berkat doa mak ayah kot . senior staff and sister also sangat supportive :) aku mentee kak caca yang sangat baik . luv her !

oke amik masa 5 minit cerita hal kawan baik aku , shamsiah shamsudin and ahmad napiz :)
they are meant together forever after :) 5/1/13 sah dengan sekali lafaz je mummy jadi milik napiz . monmon said , sedih and rasa nak nangis tengok member baik dia dua orang tu dah sah jadi suami isteri . they fought, and loving each other depan mata kitorang .

mummy aku baru kenal setahun lebih . napiz dulu aku kenal sbb jiwa dia sama dengan cinta.
selalu memang kami selalu berdating berempat . hihi . banyak sangat kenangan kitorang berempat tahun lepas . kalau aku datang klang je mesti mummy akan meseg ajak lepak . selalunya dia akan ajak aku :) shes my true besties !

sedih bila diorang menikah aku tak dapat datang :( tapi aku janji nanti balik semenanjung we oul akan celebrate new pengantin :) hihihi hope diorang bahagia dunia akhirat la . aminnn -.-
nanti rumah kita dekat kan . hehe :p



sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment