konvo in the corner :)

assalamualaikum cinta , kawan-kawan dan semua .
harini xde motif yg banyak nak mencoret tapi nak share wat the best one  got last day .
kad invitation untuk konvo dah sampai umah . alhamdulillah .
nda percaya bha suda mau jadi graduatess . suka sampai xboleh nak kata .
berkesempatan juga nak jumpa selepas nak dekat sebulan tak chil out sama-sama dengan cinta . amin amin amin :)


invitation tuh just dapat dua tiket je untuk masuk dewan . honestly mak said awal-awal dia mungkin tak dapat pegi sebab fobia dia dengan perjalanan jauh tp ayah so on bagi alasan tak nak pegi sbb if mak xde ayah mesti xmau ada dekat sana . oh , aku terus diam !
aku nak doa hari-hari supaya ayah and mak ubah ape yg dorang cakap dekat aku semalam .
how i hope dorang ada dekat sana watch me in stage . both of u will totally proud of me :/ oke aku sentap di pagi buta !


preperation untuk raya xmeriah mana pon sebab rumah masih dalam proses ubah suai sana-sini . kalau korang dekat dengan umah aku korang lei tengok bersepah sana sini . tapi bukan ape pon , semua sebab ayah wat kan bilik baru untuk aku dan adik . insyaallah raya dah boleh siap semua . p/s : macam bilik pengatin baru weh . law cite dekat cinta mesti dia kembang HAHA


oh hampir lupa nak express kegembiraa maksimum sebab harini nak balik KL and stay a few day dengan owsome people . hope semua oke dan baik-baik je . cinta , tunggu kita dekat sana naaaaa ~ kita rindu . HAHA (oke gedik :D)


p/s : selamat datang bulan bersejarah *_*
sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment