oh hati

asalamualaikum dan selamat malam .

dah ramadhan ke-5 nak masuk ke 6 kan? hope puasa korg xde sangkut2 oke .
ermm..korang pernah tak rasa hati berdebar-debar , mulut xboleh cakap tapi fikiran melayang-layang .
harini hati aku bersimpol-simpol. #bahasa cantik sgt HAHA


dilema aku menjadi-jadi. ramai orang xsangka lau aku WAJIBkan benda ni dalam diri aku.tp ape kan daya, aku manusia biasa. suka berbelah bahagi dan bercampur baur hati ini.*ayat geli!
ermm sape kenal aku mesti taw aku minah jiwang berkarat lapan belas tan!
tapi jiwa aku halus mcm zarah bwk mikroskop.


baru lepas dari macam-macam azab yang sungguh aku tak nak kenang lagi. lei mengguris hati semua orang especially mak bapak aku. parut itu masih bertanda!
semoga kami sekeluarga dapat melepasi memori pahit ni bila Syawal menjelma.amin..


soal HATI tadi, ermm terbuka hati untuk berhijab tapi belom sepenuhnya aku fikir sbb hati aku mcm aku ckp masih tak normal dan BP diew 60/90. agak low kan? so aku masih menunggu tibanya hari yang gemilang supaya mak bapak aku lei bangga dengan aku :)


hati yang separuh nya : jangan nakal2 taw . bulan puasa bulan beramal jgn mengamal :D
kite sayang awak , awak syg kite ! *cewah 


okebai kite nak tgk cite korea dekat utube. asalamualaikum :) 
sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment