ragam

salam alaik . harini kita cakap tentang perasaan . medium besar semua orang ada . kadang-kadang apa yang kita rasa tak semestinya orang lain pon rasa . tapi orang lain tak kan rasa apa yang kita dah rasa . kita sembunyikan perasaan kita bila kita rasa ianya negatif . ia tak perlu di ekspress maksimum punya .
oke aku mengalami simptom ekspresi maksimum hari ini .
mak cakap aku dah macam orang gila ! sampai haty mak cakap anak dia mcm tuh .
actually aku dah biasa mcm ni cuma orang yang dah tak biasa memang nampak mcm oh oke dia ada masalah . sokay , i am oke !


perasaan menggabungkan frasa aku dan dia dan mereka dan semua lah . ape pon , aku berperasaan tak best . mcm putus cinta pon ada . tp oke lah dengan kata sebenar aku di medium tengah-tengah niewwww . sakit hati dan patah hati .


dah 3 hari. tapi takde ape-ape peranan pon memuncak. kol dah tapi hati batu. taknak angkat and aku nangis . ala kan tu teman baik kaum hawa mcm aku . *malu da.
ermm harap-harap Allah perkenan kan doa aku . aku rindu nak dengar suara je. lepas ni taknak cakap pon takpe tapi sumpa aku RINDU dah 3hari. nasi , sori kite dah xjadi kawan baik !


perasaan : behave positif plisss laaaa !
sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment