keterujaan lama.

i have so many thing to be expriment with . but im not so enough energy right now .
eksperimen salah satu benda wajib dalam hidup ni . if takut nak bereksperimen , jangan main . easy .
but untuk have energy bersaing ini lah yang penting pon .
lepas habis belajar ni dah boleh dah nak eksperimen lebih-lebih . haha .
tapi i m still me . xsuka mendedahkan bahu . itu aset penting aku .
nanti bila aku dah jadi stylista yang berani bereksperimen dengan sepenuhnya , aku post laa dekat laman usang aku nih . btw , aku rindu nak pakai skirt . walaupun takde parut , aku masih nak rase pakai . cuma zaman ni bukan zaman skirt dulu-dulu . skrg zaman dewasa dah . nak pakai pon dah malu dah mcm sarong nangka . :D

dalam umor nak 25 nie , rase macam nak jadi simple je . jiwa masih muda remaja tapi dah tak kena law nak dedah sana sini . banyak haty org nak kena jaga . so eksperimen pon dalam bilik jela koddd :p

tapi ape-ape pon aku harap la sangat kalau laki aku izinkan , aku jadi stylista depan die pon jadi lah . untok sape jugak pon kalau bukan untok die kannn . ermm , RINDU dia sangat2 =(
bila rindu ni la ade probs ! aduhhhh ,

tolong lah pukul minda aku jadi baik dekat kampung ni sebab aku xnak hilang dia . behave baik-baik wahai perngai . tolong aenz plisssssss !
sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment