sangat owsome kan style street ni ? adoii . assalamualaikum korang . dah lame xsurvey fashion street nie . syok weh kalau survey ni . malam ni konfirm aku geledah lemari punye lalala . selamat hari rabu korung :)


oke harini kita senyum puas2 tengok fashion street yang membuatkan aku xlena tidor . haha mencarut :D


sebenarnye hati aku gelisah la . bukan alasan yg bagus kan kalau aku cakap aku nak tengok baju ni je haha . oke aku mengaku aku xsedap hati . selalunya kalau mcm ni mesti sebab ade benda buruk nak jadi .
tp entah ape benda weh . korunk doakan la aku baik2 saja k !


dah jadi kebiasaan kot kalau tengok bnda ni dalamblog aku maknanya korunk akan jumpa aku yang tengah serabot . minta maaf ye sebab aku selalu serabot . dah memang aku mcm ni :(


stori 1st.
korang pernah x rasa macamana pedih bila ingat masa lalu ? ermm . ianya sangat sakit lebih teruk dari jatoh longkang . oke aku xtipu ! semalam aku xsengaja ter-komen dekat timeline ex-BF aku . sengaja pulak dia layan aku padahal die selalunya xdela nak tegur sangat . biasalah kan , ex pon namanya .
ntah ape yang tabiat nye dia , g ungkit kisah lama . oke aku mengaku aku ade salah jugak sebab wat dia tinggalkan aku dengan ketidak paksaan . ala, time tu aku muda lagi . darah pon warna PINK lagi ! harini darah aku dah warne MAROON la 
dan tanpa di sangka dia memaki hamun aku . end stori , aku blok dia . puas hati kau ? HAHA :D


stori 2nd.
aku kawan dengan mamat yang gila seks weh ! serius la aku xpernah kena sebelom ni tapi tiba2 mamat semalam ni dengan berani cakap " wak jom la kita chat dekat ym , kita webcam . i tunjuk u i punye !" eeeyuwwww.. malu jadi manusia weh . binatang pon tuan dia bagi pakai baju , kau nak tunjuk plak dekat orang . adoiii ~ spoil la kau nieh ! kalau aku jumpa depan-depan aku xcakap banyak mesti aku sembur serbuk lada dekat kau punya tuh . baru la kau xnak tayang dekat orang lagi kan . oke , aku blok kau jugak . HAHA :D


moral nye : semalam hari blok sedunia ! haha . maaf la aku bukan perempuan yang nak layan sangat benda xbermoral . sebab aku penat ubah diri aku jadi insan yang bermoral taw . kau ingat senang ke nak berubah ? tanya diri la weh ~


#add aku balik , aku maki terus !
sweet like candy esok dtg lgyy ",

No comments:

Post a Comment