awal pagi bangon sebab nak hapdate blog .
semalam gebang sakan dengan dea tp oke xnk bukak stori . * imu !
esok terpaksa alik koleg da sebab nak register . sume salah managment taw . mcm taek hanjing laa .
kan aku da register b4 lik kg , tibe2 kena lak tuko kod . haa bagus laaa , GREAT giler !


tp bagus jugak sbb lei kemas2 bilik yg bakal lame d tgl kan . lg pon nak amik uniform lagy .
b4 start pektykal kat klang , mesty grabb sume baju2 .


petang ni plan nak kua ngn 2 si gedik . law jd msty ade laa pic gedik kami nty . haha . 
si elly , kwn bek aku mase skola rendah lagy . die candidates bac communication at uitm shah alam . dulu mase kecik2 kami salu naik bycycle keliling kampong . elly sangat cantik . natural beauty . byk jugak peminat . hehe tp die sangat baik dgn kawan2 and dulu setiap tahun aku akan dpt kad raye dr die .walhal sebelah kg je . haha btw i love yuu gurlss~


yg tgah free hair tu aku , yg lg sorg free hair tulaa elly* and sebelah kiri aku mito*


si mito, dea kwn baik aku strt form 1. form 1 xrapat sgt ngn elly sbb aku dah dduk hostel . kebetulan mito 1 dorm ngn aku . so kami strt la close and sisterhod rltionship was build. siyesly aku paling sayang die dr semua kawan2 yg aku kenal sbb walau dlm ape keadaan pon, dea ttp support aku ! smpai sekarang , da 6 tahun kami berkawan baik . setiap kali aku cuti sem xlengkap law xdate gn dea . hehe


oke bai.
sweet like candy esok dtg lgyy ",

1 comment:

  1. syg, u tag u here :)

    http://puangojes.blogspot.com/2011/12/ladies-photographer-giveaway.html

    ReplyDelete